Kundeservice

  • Levering & Afhentning

    Hvordan bliver min pakke leveret?

    Vi sender din pakke med DPD. Vi sender en bekræftelse via e-mail, når din ordre er afsendt. Hvis du ikke er hjemme, vil DPD forsøge at levere din pakke igen næste dag.

    Hvis din pakke ikke kan leveres anden gang, vil du modtage en besked fra DPD med oplysninger om, hvor du kan afhente pakken (nærmeste postkontor eller hos dine naboer). På den måde behøver du ikke at blive hjemme for at modtage pakken, og du kan stadig få den hurtigt!

    Hvilke leveringsmetoder tilbyder I?

    For at servicere dig bedst muligt tilbyder vi forskellige leveringsmetoder, så der er altid en, der passer til dig!

    Du kan selv vælge, hvad der passer bedst til dig:

    • Din ordre bliver leveret til din adresse.
    • Du kan få din ordre leveret til en anden adresse.
    • Du kan afhente din ordre i Zuidwolde. Du skal dog først lave en aftale!

 

  • Privatliv & Sikkerhed

    Når du bestiller noget hos os, ønsker du ikke nogen, der kigger med. Ingen uønskede gæster, der ser, hvad du bestiller. Eller værre: der stjæler dine personoplysninger. Det har du helt ret i. Det ville vi heller ikke ønske. Derfor gør vi alt for at sikre, at dine personlige oplysninger forbliver private.

    Vebos holder gerne hånden på din tegnebog. For ingen må stjæle fra din tegnebog. Derfor bruger vi sikker internetbeskyttelse, når du begynder at betale for din ordre. Så andre ikke har mulighed for at kigge med. Via - undskyld for det tekniske sniksnak - SSL bliver dine transaktionsoplysninger krypteret og sendt over internettet. Du behøver ikke særlig software til at betale med SSL. Du kan genkende en sikker SSL-forbindelse ved det "grønne lås" (se nedenfor) i din browser.

  • Returnering

    Jeg vil returnere mit produkt, hvordan gør jeg det?

    Vi gør alt for at informere om vores produkter via vores hjemmeside. Hvis et produkt alligevel ikke lever op til dine forventninger, kan det returneres. Der er dog visse betingelser for returnering.

    Betingelser for returnering:

    Returnering og/eller bytning. Du skal inden for 14 dage efter modtagelsen af din ordre kontakte os med dit bestillingsnummer via info@vebos.nl, når du ønsker at returnere din ordre. Disse 14 dage starter fra den dag, du modtog din ordre. Når din returnering er registreret hos os, kan du sende varen tilbage til vores returadresse, som du finder i bekræftelsesmailen. Den returnerede vare skal returneres til os senest 14 dage efter registreringen, inklusive fakturaen eller en kopi af denne. Den returnerede vare skal returneres i så original stand som muligt, og der gælder visse betingelser herfor. Værdiforringelse som følge af skader forårsaget af kunden fratrækkes det refunderede købsbeløb, hvis du selv har forsøgt at rette en fejl, hvis du ikke har fulgt brugsanvisningen og/eller brugsanvisningen ikke har fulgt.

    Porto for returnering:

    Kun de direkte omkostninger ved returnering til Vebos påhviler dig, medmindre det på grund af arten af din klage er anderledes aftalt. Du skal altid sørge for, at din returpakke er tilstrækkeligt frankeret! Returpakker, der ikke er tilstrækkeligt frankerede, vil ikke blive modtaget af os og vil derfor ikke blive krediteret.

    Bestilling af erstatningsvare ved returnering:

    Hvis du ønsker at bytte en vare, beder vi dig først om at registrere den vare, du ønsker at returnere, via e-mail, og angive, at du ønsker en ombytning. Derefter kan du efter modtagelsen af vores e-mail bestille den ønskede vare via den normale bestillingsprocedure på vores hjemmeside. Skriv "justere på grund af returnering" i kommentarfeltet og angiv også dit bestillingsnummer på den vare, du ønsker at bytte, som du har modtaget via e-mail fra os. Beløbet for det returnerede produkt inklusive eventuelle fragtomkostninger, du har betalt for at modtage din ordre, vil blive refunderet til dig så hurtigt som muligt, dog senest inden for 14 dage til den bankkonto, du har angivet. Bemærk venligst, at fragtomkostningerne for at sende de returnerede varer og de nye varer påhviler dig.

    Behandling af din returpakke:

    Beløbet for returneringen vil uanset valgt betalingsmetode blive refunderet til dig så hurtigt som muligt, dog senest inden for 14 dage tilbage på din konto, eller hvis du ønsker en ombytning, vil det nye produkt, du har valgt, blive sendt til dig. Du kan sende den tilstrækkeligt frankerede vare til:

    Vebos
    Hoofdstraat 61
    7921 AC
    Zuidwolde

  • Bestilling

    Hvorfor gøre det svært, når det også kan være nemt? Fordi at bestille noget online behøver ikke at være kompliceret. At bestille noget hos Vebos er i hvert fald nemt. Inden for et par trin kan du selv bestemme, hvad du vil have, hvordan du vil betale, og hvornår du vil modtage eller afhente pakken.

    Trin 1: Vælg produkt

    Læg produktet i din indkøbskurv ved at klikke på den orange bestillingsknap.

    Trin 2: Indkøbskurv

    Ikke længere huske, hvor du har lagt din indkøbskurv. Altid irriterende. Det kan ske for dig i supermarkedet, men ikke hos Vebos. Det spiller ingen rolle, hvor du er på vores webshop, du finder altid din kurv øverst på siden. Når du har åbnet din indkøbskurv, kan du se, hvilke produkter din ordre består af.

    Trin 3: Log ind

    Har du allerede en Vebos-konto? Log ind her.
    A = Log ind med din egen Vebos-konto eller opret en her.
    B = Ingen Vebos-konto? Intet problem. Du behøver ikke en for at fuldføre din ordre.

    Trin 4: Adresseoplysninger

    Hvor skal vi sende din ordre hen? Indtast dine personlige og adresseoplysninger her.

    Trin 5: Betalingsmetode

    Ja, betaling skal også foretages. Vælg her den betalingsmetode, du foretrækker.

    Trin 6: Oversigt

    Tjek lige en sidste gang, om...

    ... dine adresseoplysninger er korrekte.
    ... du har bestilt de rigtige produkter.
    ... du har bestilt de rigtige antal.
    ... du har valgt den rigtige betalingsmetode.

    Alt er korrekt? Så er det tid til at betale. I hvert fald hvis du har valgt at få pakken leveret eller afhentet på vores afhentningsadresse.

    Alle vores priser vises inklusive moms

  • Betaling & Økonomi

    Sikker betaling med iDeal

    Ønsker du at betale beløbet for din ordre på én gang, sikkert, pålideligt og nemt online til os, kan du gøre det ved hjælp af iDEAL. Denne betalingstjeneste er tilgængelig for kunder hos ABN AMRO Bank, ASN Bank, Deutsche Bank, Friesland Bank, ING Bank, Rabobank, Royal Bank of Scotland SNS Bank, Triodos Bank og Van Lanschot Bankiers.

    Vi tilbyder iDEAL-betaling, når du gennemfører din ordre, og du vil derefter blive ført til din egen kendte internetbank, hvor du kan foretage betalingen.

    PayPal
    For at kunne betale via PayPal er der ikke behov for en konto hos PayPal. Hvis du har en PayPal-konto, kan du betale direkte med den (bankoverførsel). Via PayPal kan der også betales med et almindeligt kreditkort. Fordi PayPal bruger meget avancerede teknikker, garanteres en 100% sikker betalingsmiljø. PayPal videregiver aldrig dine økonomiske oplysninger til Vebos. (www.paypal.com)

    Sådan virker PayPal?
    Når der på Vebos-webstedet er valgt betaling via PayPal, åbnes PayPal's betalingsside automatisk. På denne side kan betalingen afsluttes. Dette kan ske ved at logge ind med en PayPal-konto eller direkte via kreditkort.

    Når betalingen er modtaget, vil ordren straks blive gjort klar til forsendelse og blive sendt.

  • Garanti & Klager

    Selvom Vebos har et meget lavt antal klager, kan det ske, at der desværre er noget galt med det købte produkt, eller at det bliver leveret beskadiget.

    Vi vil gerne informeres om dette. Vi tager klager meget alvorligt.

    Indsend klagen via kontakt: kontakt, angiv dit navn og telefonnummer.
    Du vil få en reaktion fra Vebos inden for 1 dag. I fællesskab vil vi finde en passende løsning på klagen, f.eks. bytte til en ny vare eller tilbagebetale beløbet.

    Denne garanti dækker ikke skader forårsaget af (a) indgreb eller reparationer udført af kunden eller af en person, der ikke er autoriseret af Vebos til at udføre sådanne indgreb eller reparationer, (b) manglende brug af en passende emballage ved returnering af produktet, (c) forkert installation eller manglende overholdelse af Vebos' instruktioner eller advarsler ved installation, brug eller opbevaring af produktet, eller (d) forkert brug eller ulykker, uanset om de er opstået under transport, herunder når det drejer sig om handlinger fra tredjeparter og force majeure.
    I tilfælde, hvor klager ikke kan løses i fællesskab, har forbrugeren mulighed for at kontakte Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Stichting WebwinkelKeur formidler gratis. Desuden kan EU-borgere bruge det europæiske platform for tvistbilæggelse til at indgive en klage og opnå en udenretlig løsning. Denne platform er tilgængelig på http://ec.europa.eu/odr, men vi anbefaler at kontakte Stichting WebwinkelKeur først.