Bestilling og levering
Hvad er leveringstiden for min ordre?
Ordrer, der afgives på en arbejdsdag, afsendes inden for 24 timer. Efter afsendelse modtager du en Track & Trace-kode, så du kan spore leveringen. Hvis du bestiller i weekenden, vil din ordre blive afsendt den næste arbejdsdag.
Hvordan afgiver jeg en ordre?
Vælg det produkt, du vil købe, læg det i din indkøbskurv, og følg trinnene i betalingsprocessen. Vælg en betalingsmetode (f.eks. kreditkort eller PayPal), og gennemfør bestillingen. Du vil straks modtage en bekræftelsesmail.
Er mit produkt på lager?
Lagerstatus er angivet på produktsiden. Hvis produktet er på lager, kan du bestille det med det samme.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget min pakke?
Tjek Track & Trace-koden i forsendelsesbekræftelsen for at se, hvor din pakke er. Nogle gange kan pakken være blevet leveret til dine naboer eller til et afhentningssted. Er pakken stadig ikke blevet leveret efter 5 dage? Tjek din leveringsadresse og Track & Trace-status.
Hvad er status på min ordre?
Du kan tjekke status for din ordre på din konto under 'Mine ordrer'. Du vil også modtage en Track & Trace-kode via e-mail, så snart din pakke er afsendt.
Hvordan bliver min ordre leveret?
Vi sender via DPD. Du kan vælge hjemmelevering.
Bliver min ordre også leveret i weekenden?
Ja, DPD leverer også om lørdagen. Tjek Track & Trace-koden for den nøjagtige leveringsdato.
Hvad sker der med min ordre, hvis jeg ikke er hjemme?
Hvis du ikke er hjemme, vil chaufføren forsøge at aflevere pakken hos en nabo. Hvis det ikke lykkes, vil din pakke blive bragt til et DPD-punkt. Du får besked om adresse og afhentningstidspunkt.
Jeg har modtaget min ordre, men ikke alt er blevet leveret. Hvad skal jeg gøre nu?
Tjek den følgeseddel, der blev sendt med din ordre. Nogle gange sendes produkter i flere pakker. Hvis der mangler en vare, kan du tjekke status på din konto.
Kan jeg også afhente min ordre?
Det er i øjeblikket ikke muligt at afhente din ordre hos Vebos. Alle ordrer leveres via DPD.