Garanti
Hvilken garanti har jeg på min ordre?
Alle vores produkter er garanteret i 2 år. Hvis en købt vare har defekter inden for garantiperioden, bedes du kontakte os, så tager vi os af det.
Der er sket en skade på min ordre, hvad gør jeg nu?
Fald- eller stødskader eller andre skader er naturligvis aldrig hensigten. Skulle det alligevel være tilfældet, skal du altid kontakte os og sende et foto, hvor skaden tydeligt kan ses. På den måde finder vi sammen en passende løsning.
Dækker garantien alle skader?
Denne garanti dækker ikke skader forårsaget af (a) indgreb eller reparationer udført af kunden eller af en person, der ikke er autoriseret af Vebos til at udføre sådanne indgreb eller reparationer, (b) manglende brug af passende emballage ved returnering af produktet, (c) forkert installation eller manglende overholdelse af Vebos' instruktioner eller advarsler ved installation, brug eller opbevaring af produktet, eller (d) misbrug eller ulykker, uanset om det er under transport eller ej, herunder når det involverer handlinger fra tredjeparter og force majeure.
WebwinkelKeur-garanti
For klager, der ikke kan løses ved fælles overenskomst, har forbrugerne mulighed for at kontakte Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Stichting WebwinkelKeur mægler gratis. Derudover kan EU-borgere bruge den europæiske tvistbilæggelsesplatform til at indgive en klage og nå frem til en udenretslig løsning. Denne platform er tilgængelig på http://ec.europa.eu/odr, men vi råder dig til at kontakte Stichting WebwinkelKeur først.